    From: "Walhalla" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąd nie ma dla mnie łaski
    Date: Wed, 13 Jun 2007 17:30:34 +0200

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:1181736408.706730.304260@g37g2000prf.googlegrou
    ps.com...

    Sąd w Świdnicy odrzucił wcześniej na posiedzeniu mój wniosek o
    umorzenie postępowania przeciwko mnie, uzasadniając, że nie odbyło się
    jeszcze de facto rozpoczęcie przewodu sądowego (akt oskarżenia
    przeciwko mnie został na pierwszym posiedzeniu odczytany, ale nic z
    niego nie rozumiałem, bo nie został mi wcześniej dostarczony) i sąd
    nie miał tym samym okazji zapoznać się ze sprawą. Składając skargę
    przeciwną, złożyłem tym samym stosowne wyjaśnienia i umożliwiłem
    sądowi zapoznanie się ze sprawą. Jak widać z powyższego postanowienia,
    sąd wskazując, iż moje podnoszone we wniosku okoliczności, a dotyczące
    w szczególności ,,szykanowania" czy też ,,represjonowania" mnie są
    subiektywnym odczuciem oskarżonego nie popartym jakimikolwiek
    dowodami, stwierdza jednoznacznie, że zapoznał się wystarczająco ze
    sprawą. Jednakże sąd pominął fakt, że to prokuratura jak do tej pory
    nie poparła sporządzonego przez siebie aktu oskarżenia żadnymi
    dowodami i ja w tym przypadku nie mam obowiązku cokolwiek udowadniać.
    Stronniczość świdnickiego sądu rejonowego jest aż nadto widoczna,
    albowiem, tak lakonicznie sporządzony akt oskarżenia przeciwko mnie
    nie powinien wogóle znaleźć się na wokandzie. Sąd przyczynił się do
    ograniczenia moich swobód obywatelskich, nie podając jakiejkolwiek
    przyczyny.

    a my w czym mamy Ci pomóc ???? czy tylko wyrazić "współczucie"....