  • Data: 2007-06-13 17:56:49
    Temat: Re: Sąd nie ma dla mnie łaski
    Od: boukun <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Cze, 18:12, Bungo <b...@g...pl> wrote:
    > boukun napisał(a):> On 13 Cze, 16:30, "Walhalla" <I...@v...pl- skasuj $>
    wiadomościnews:1181736408.706730.304260@g37g2000prf.
    googlegroups.com...

    > [....]

    > nie ma takiego wniosku. Mozesz zlozyc wniosek o wylaczenie sedziego,
    > ale nie wroze mu realnych szans; skutek bedzie tylko taki, ze jesli
    > sedzia jest faktycznie uprzedzona, to po takim wniosku bedzie jeszcze
    > bardziej.
    >
    > Jesli akt oskarzenia nie zostal Ci doreczony przed rozprawa, pownienes
    > zlozyc wniosek o odroczenie rozprawy, w celu przygotowania sie do
    > obrony. Teraz juz za pozno, ale mozna to podniesc jako jeden z
    > zarzutow apelacji.

    Sędzia przewodnicząca sama odroczyła rozprawę, wcześniej wręczając mi
    na posiedzeniu odpis aktu oskarżenia. Zgodnie z prawem, ustosunkowałem
    się do niego w terminie 7 dni, w formie skargi przeciwnej. W poda+nym
    linku można przeczytać m. in. akt oskarżenia [przeciwko mnie.

    > Nie znam tresci tego aktu oskarzenia, wiec nie mam jak go ocenic.
    > Jesli zawiera istotne wady, zawsze mozna wnioskowac o zwrot
    > prokuraturze, w celu ich usuniecia. Ale naprawde musza byc podstawy -
    > sad przed wyznaczeniem rozprawy bada a/o z urzedu i jesli skierowal
    > sprawe na rozprawe, to oznacza ze wad aktu oskarzenia nie dostrzegl.
    > Nie zawsze musi to jednak oznaczac, ze ich nie ma...

    W swojej skardze przeciwnej (zob. link) oprócz wniosku o umorzenie
    postepowania złożyłem równierz wniosek o ew. zwrot prokuraturze
    (okręgowej). I jeden i drugi wniosek sędzia przewodnicząca odrzuciła
    na drugim posiedzeniu, dotyczącym tylko tych wniosków. Z tego też
    powodu, sprawa główna niby się de facto jeszcze nie rozpoczęła, ale
    jak widać z postępowania sędzi,
    jest ona doskonale zaznajomiona z aktami sprawy, czyli kręci.

    > Skoro nie radzisz sobie samodzielnie w sadzie, to wez adwokata, bo
    > zostaniesz ograny. Procesy w Polsce to coraz bardziej gra
    > zrecznosciowa, a nie rzetelne osadzanie spraw:-(

    Wolę sam, bo inaczej to by mnie dopiero ograli. Dobre rady jednak
    zawsze warto posłuchać.

    Pozdrawiam
    boukun