eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
  • Data: 2024-08-09 00:02:07
    Temat: Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego to Ciebie niepokoi. To KK tak uważa, Ty się nie uważasz za
    > członka kościoła.

    Celna uwaga, ale dodatkowo nigdzie nie ma napisane, ze nawet ten KK tak
    uważa. Przecież to byłaby oczywista bzdura. Masa rożnych wyznań ludzi
    chrzci polewając wodą albo zanurzając. Czemu mieliby wszyscy nagle
    stawać się członkami Kościoła Katolickiego?

    Podlinkowany materiał mówi o tym, ze wszyscy ochrzczeni stają się
    członkami grupy ludzi ochrzczonych - czy jakoś tak, bo nie chce mi się
    szukać. Zaprzeczanie temu dokąłdnie czym takim, jak walka o prawo
    mężczyzn do bycia matką. Ale walczyć można.

    --
    (~) Robert Tomasik