eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
  • Data: 2024-08-09 03:17:23
    Temat: Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-08-08, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > A gdyby aborcja polegała na zabijaniu po urodzeniu, to tu już nie
    > uważasz, że jest dozwolona. Dla KK zabicie przed czy po urodzeniu jest
    > zabiciem.

    A dla mnie nie, i z mojej perspektywy z powodu kilku komórek, które nic
    nie czują, narażają wiele kobiet (i nie tylko), na śmierć, utratę
    zdrowia, upodlenie i parę innych. To jest rażąca dysproporacja dóbr i
    wręcz zbrodnia. Trudno abym odbierał pozytywnie działania mające np.
    przymusić kobiętę, aby urodziła dziecko, które potem na jej oczach
    będzie umierać. To jest niewyobrażalne okrucieństwo do którego są zdolni
    chyba tylko pozbawieni śladów empatii fanatycy. Fanatyków to da się
    jeszcze usprawiedliwić. Najwięcej będzie tu hipokrytów i oportunistów ze
    skłonnościami psych/socjopatycznymi.

    > Jak mogą zmienić zdanie? Nie mają zmieniać zdania, tylko przyglądać się
    > zboku?

    Sam jesteś zbok!

    --
    Marcin