eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też? › Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
  • Data: 2024-08-08 23:24:50
    Temat: Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I teraz będziemy z tym walczyć.

    Jeśli walczyć to teraz - jak wybuchnie wojna to będzie za późno na zmiany.

    > To nic, że facet dziecka urodzić nie
    > może, ale my bedzie walczyć o jego prawo do urodzenia dziecka.

    A kto ci takich głupot nagadał? Ja tylko twierdzę że w wojsku nie ma
    równouprawnienia, zaczynając od podstawowej kwestii _obowiązującego_
    prawa dotyczącego poboru.

    Czasem masz zaskakująco dużo wspólnego z kwiatkiem - duskutujesz z tym
    co ci się _wydaje_ że ktoś napisał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!