  • Data: 2011-01-06 13:54:22
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 21:03:04 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > Wystarczy, że musi hamować jak obiektywnie nie ma takiej potrzeby
    > (ograniczenie 100 a nie 50)

    Wiem o czym mówisz bo znam takie miejsce które jest tuż za miastem - dość
    rozbudowane skrzyżowanie z fotoradarem. I bardzo dużo kierowców tam
    zwalania do 50-60km/h. Mnie też to denerwuje ale nie jest niebezpieczne -
    bo tym razem zahamował niepotrzebnie, ale następnym razem może mieć powód -
    trzeba się liczyć z różnymi sytuacjami na drodze, a nie jechać
    "rytmicznie".

    BTW - w Niemczech też mieli z tym problem - zmienili nawet przepisy żeby
    ostrzej karać tych nie utrzymujących odpowiedniego odstępu na autostradzie
    i ostro tego pilnując. Ciekawe kiedy w PL do tego dojrzeją...

    Henry