  • Data: 2011-01-06 19:51:48
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    > Wiem o czym mówisz bo znam takie miejsce które jest tuż za miastem - dość
    > rozbudowane skrzyżowanie z fotoradarem. I bardzo dużo kierowców tam
    > zwalania do 50-60km/h. Mnie też to denerwuje ale nie jest niebezpieczne -
    > bo tym razem zahamował niepotrzebnie, ale następnym razem może mieć
    > powód -
    > trzeba się liczyć z różnymi sytuacjami na drodze, a nie jechać
    > "rytmicznie".

    Nie, to jest kwestia zwykłej statystyki, prędzej czy później pomylisz się i
    im mniej na to szans tym lepiej. Dlatego traktor jednak stwarza to
    niebezpieczeństwo. Wielu się uda, ale prędzej czy później ktoś się pomyli.
    Choćby w poślizg wpadnie. Co z tego, że będzie to jego wina jak samo
    zdarzenie można przewidzieć właśnie z samej statystyki.