  • Data: 2010-03-09 18:30:13
    Temat: Re: Rzekomy mandat, sprawa w sądze, komornik
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hn5au1$ir2$1@z-news.wcss.wroc.pl...
    > Użytkownik "Marcin" <m...@v...pl> napisał
    >
    > Z pewnością nie z tego powodu, bowiem oni w ogóle nie mieli obowiązku
    > karać Cię mandatem, mają prawo od razu skierować do sądu, bo tak na
    > prawdę to jest tryb zasadniczy, mandat to tylko uproszczenie.

    Z tym, że widzę tu jeden słaby punkt. Co innego napsiać, że odmówił
    przyjecia mandatu, a co innego go nie zaproponować. Ale z drugiej strony
    nie zauważył, że odjeżdżają? Generalnie teraz bym już oczywiście zapłącił,
    ale na samym początku, to SOK-istom się upiekło, bo za napsianie takich
    materiałów o sikaniu na peronie, zaczepianiu podróżnych i odmowie przyjęcia
    mandatu - zakładając, że inicjator pisze prawdę - spokojnie możnaby było
    ich pociągnąć za poświadczenie nieprawdy w notatce urzędowej - a moze i
    fałszywe zeznania, jakby takie były w sprawie.