  • Data: 2010-03-10 10:28:33
    Temat: Re: Rzekomy mandat, sprawa w sądze, komornik
    Od: "Marcin" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odwołałeś się od wyroku czy nie przyjąłeś nakazu karnego, który przyszedł
    > pocztą?
    Tak, odwołałem się.

    > Sąd orzekł, że czyn sikania oraz czyczepianie nia miało miejsca.
    Tak, uznał. Słow brzmiały mniejwięcej tak, że sąd uniewinnia mnie od 2
    czynów, które nie miały miejsca. Uzasadnieniem tego były niejasne i nic
    niewnoszące do sprawy zeznania sokistów. Sąd najwyraźniej uznał zeznania
    moich kolegów, które były znieżne z oją wersją wydażeń.

    > Była rozprawa? Zeznawli sokiści, ktoś od nich był oskrażycielem?
    Sokiści zeznawali. Nie było oskarżyciela.

    > Są istotne. Brak dowodów winy, nie od razu są dowodami kłamstwa
    > oskarżyciela.
    > Gdyby tak było jak piszesz to każdy dochodzeniowiec w pierwszym roku pracy
    > kończyłby za kratami, bo sąd nie uznał winnym kogoś komu on postawił
    > jakieś zarzuty... Możesz zacytować wyrok sądu lub wkleić?

    Wyroku sądu nie mam (w formie papierowej, nie otrzymałem go i nie zaglądałem
    do niego)

    Marcin