  • Data: 2016-11-22 13:09:36
    Temat: Re: Rząd oszukał każdego Polaka na 5000 zł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:9...@4...ne
    t...
    Dnia Tue, 22 Nov 2016 03:18:21 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    >Nie widziałem rachunku, ale pewnie i tak wyszło taniej niż nowy
    >sarkofag.

    Znacznie taniej, tym niemniej - obiad dal dwoch osob 1000 zl.
    Nie jest to jakos bardzo drogo, ale tez i nie tanio.

    No coz, z prywatnym stolikiem i poczekalnia dla BOR to moze i calkiem
    niedrogo.

    Z tym, ze tych posiedzen u Sowy bylo chyba z kilkaset.
    Ekshumacji tez ma byc wiele.

    A przeciez mogli sobie pizze do gabinetu zamowic :-)

    J.