  • Data: 2006-10-11 20:22:09
    Temat: Re: Rysowanie scian?
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek23 wrote:
    > dop....mi kare ,

    Kary może dop... sędzia, policjant, funkcjonariusz urzędu morskiego i
    parę innych osób. Administracja spółdzielni może co najwyżej uprzejmie
    prosić o dobrowolne zapłacenie "kary". Ewentualnie prosić sędziego o
    ukaranie Cię/odszkodowanie od Ciebie.

    > wywala z mieszkania.

    Do tego mieszkania masz jakiś tytuł prawny? Jeśli tak, to wywalenie jest
    bardzo niebanalnym zagadnieniem. Szczególnie bezpodstawne.

    > sie boje.

    Chyba trochę na wyrost? Bo ja zauważyłem ostatnio na chodniku
    niedopałek, wygląda na to że to Ty go rzuciłeś! Jutro zgłaszam to Twojej
    administracji, możesz się zacząć pakować i zbierać 10000 EUR (+VAT) na
    karę. ;-)