eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-30 07:22:32
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Maluch'
    Wpis z dnia 30-10-2008:

    > Musi wisieć też S-3 wynika to z rozp. w sprawie szczegółowych warunków
    > technicznych dla znakow i sygnałów ......................

    Tia, a z ustawy zasadniczej wynika, że masz prawo do bezpłatnej opieki
    zdrowotnej. I co? Życie nie zawsze jest zgodne z rozporządzeniami.
    Zwłaszcza w sytuacji, gdy ktoś robi remont na drodze - projekty ruchu
    zastępczego też może mieć błedy, mimio pięćdziesięciu pieczątek i setki
    zatwierdzeń. Plus błędy już na placu budowy.

    Ale generalnie masz rację - z mojej strony to bardziej gdybanie i szukanie
    dziury w całym :)

    --
    TomaSz.
    http://www.kociezycie.net