eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-29 14:04:41
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To zinterpretuj art 5 PORD w inny sposób niz ja to zrobiłem Życze
    > powodzenia.

    widzisz ty dzieki sygnalizacji swietlnej wyrzuciles wszystkie inne reguly do
    kosza... ja tego nie robie wiec zastanow sie...

    > Nie wiem czy zauwazyłes ale w pewnym momencie dyskusja przeszła z
    > tematów szczególowych na ogólne.
    >
    > P.S. Prawo jazdy mam już 28 lat i jeszcze zyję.

    jak dla mnie mozesz miec i 10 min... dla mnie nie ma znaczenia jesli znasz
    PORD
    Znam ludzi co maja 40 lat prawko a stwarzaja takie zagrozenie ze az sie
    czlowiekowi wierzyc nie chce!
    Wyjatkowe glupoty piszesz ze sygnalizacja kasuje znaki i reguly prawej
    reki....

    > Moze Cie to zdziwić
    > ale gdy mam przed sobą czerwone światło to zatrzymuję sie ponieważ
    > wiem że nie mam pierwszeństwa na tym skrzyzowaniu. Ba , zatrzymuję
    > sie nawet gdy nie widze zadnego pojazdu. A gdy mam czerwone swiatło a
    > policjant nakazuje dalsza jazdę to jade - zgodnie z art 5 PORD. Moze
    > żyje w innym swiecie niz Ty , to by wiele tłumaczyło....

    Ja nawet jak mam zielone to nie jade na oslep...
    a co do policjanta co jesli chcesz w lewo skrecic a on ci pokazuje ze masz
    jechac prosto? jedziesz w lewo?
    tu jest taka sama sytuacja miales nakaz jazdy w lewo a kolo z polnocy
    pojechal w prawo (przedostajac sie prosto przez skrzyzowanie)
    Za sygnalizatorem obowaiazuja tez zasady bo gdyby ich nie bylo, kazdy by sie
    pozabijal.

    Steel