eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-29 12:51:05
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Steel" <d...@K...pl> napisał w wiadomości
    news:ge9m3o$svd$1@mx1.internetia.pl...

    > Mam... mam tez zdolnosc logicznego myslenia. z ktorej wynika ze to co
    > wczesniej napisales to jakis zart w 95% przypadkow i branie doslownie
    > tylko tych fragmentow prawa ktore ci pasuja w danym momencie, nie patrzac
    > na reszte.
    > ja natomiast dziwie sie ze ty jeszcze zyjesz jesli jestes prowadzacym
    > pojazdy.
    >
    > Proponuje bys poczytal twoje wypociny na temat kasowania przez osoby
    > kierujace, sygnalizator, znaki niewygodnych regul :)

    To zinterpretuj art 5 PORD w inny sposób niz ja to zrobiłem Życze
    powodzenia.

    > Owszen sa sytuacje ze to co napisales jest prawda jednak w przypadku
    > takiego skrzyzowania jak podal autor watku jest to totalna bzdura!

    Nie wiem czy zauwazyłes ale w pewnym momencie dyskusja przeszła z tematów
    szczególowych na ogólne.

    P.S. Prawo jazdy mam już 28 lat i jeszcze zyję. Moze Cie to zdziwić ale gdy
    mam przed sobą czerwone światło to zatrzymuję sie ponieważ wiem że nie mam
    pierwszeństwa na tym skrzyzowaniu. Ba , zatrzymuję sie nawet gdy nie widze
    zadnego pojazdu. A gdy mam czerwone swiatło a policjant nakazuje dalsza
    jazdę to jade - zgodnie z art 5 PORD. Moze żyje w innym swiecie niz Ty , to
    by wiele tłumaczyło....