  • Data: 2005-06-16 11:57:32
    Temat: Re: Rozwód , a podział majątku - zagwozdka
    Od: "G-Jaro" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "G-Jaro" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d8rp4e$muc$1@213.17.234.82...

    > Użytkownik "IT" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > majatkowa.

    I jeszcze - w pozwie rozwodowym wpisałem, że "dokonaliśmy juz faktycznego
    podziału majątku dorobkowego" (tak to jest jak się z wzorów korzysta - biję
    się wpierś).

    Czy to źle bardzo ?

    Terminu rozprawy jeszcze nie mamy zadnego i myślę, że z notariuszem wyrobimy
    się do pierwszego terminu.

    Pozdrawiam i dzięki,
    G-Jaro