  • Data: 2007-05-14 15:33:19
    Temat: Re: Rozwod
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maurycy pisze:

    > 1. Potrzebuje jakis wzor pozwu.

    Google.

    > 2. Potrzebuje dokladne namiary na sad w Poznaniu.

    Google. Szukaj sądu okręgowego.

    > 3. Jakie dokumenty sa potrzebne?

    akt małżeństwa + pozew w 2 egzemplarzach + trochę kasy

    > 4.Czy jak w czasie malzenstwa zawarlem z bankiem umowe na kredyt odnawialny
    > to moge sie domagac od zony splaty polowy tego kredytu?

    Dług wejdzie zapewne w skład tego co będziecie dzielić.

    > 5.Na ile moze mi zaszkodzic to, ze zona prawie nie pracowala? Nie mogla
    > wytrzymac w zadnej pracy. Nadal nie pracuje.

    To zależy z czyjej winy będzie ten rozwód ...

    > Po ok 1,5 roku wzielismy slub (wymuszony ze strony jej rodzicow)

    Jak cię zmusili ? Nie bądź żałosny ...

    > Trafila do szpitala o co ma do mnie pretensje (musialem ja na sile tam zostawic).

    eee, do szpitala wbrew zgodzie chorego raczej nie przyjmują ...

    > Nie moglem wiedziec z kim rozmawia przez telefon. Kasowala wszystkie smsy.

    Co ma kasowanie sms do rozmów telefonicznych ??
    Ale poza tym każdy ma prawo do odrobiny prywatności.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com