  • Data: 2007-05-14 15:15:41
    Temat: Rozwod
    Od: "Maurycy" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    No i stalo sie. Rozwod dopadl i mnie.
    Musze napisac pozew i potrzebuje waszej pomocy.

    1. Potrzebuje jakis wzor pozwu.
    2. Potrzebuje dokladne namiary na sad w Poznaniu.
    3. Jakie dokumenty sa potrzebne?
    4.Czy jak w czasie malzenstwa zawarlem z bankiem umowe na kredyt odnawialny
    to moge sie domagac od zony splaty polowy tego kredytu?
    5.Na ile moze mi zaszkodzic to, ze zona prawie nie pracowala? Nie mogla
    wytrzymac w zadnej pracy. Nadal nie pracuje.

    Po krotce strzeszcze moja historie.
    Poznalismy sie jak konczyla liceum. Po ok 1,5 roku wzielismy slub (wymuszony
    ze strony jej rodzicow)
    Po trzech latach malzenstwa okazalo sie ze jest uzalezniona od silnych
    tabletek uspokajajacych (przed naszym poznaniem juz je brala). Trafila do
    szpitala o co ma do mnie pretensje (musialem ja na sile tam zostawic).
    Przez nastepne trzy lata leczyla sie z uzaleznienia biorac inne tabletki,
    zapisane przez lekarza.
    Ale jedyne co jej pomagalo to amfetamina i marichuana (w szkole sredniej
    obracala sie w takim towarzystwie).
    Zdradzila mnie. Przebaczylem.
    Po nastepnych 2 latach wymyslila powod ze musze sie wyprowadzic z
    wynajmowanego mieszkania. Po tygodniu mieszkala juz z kims twierdzac ze nie
    stac ja na mieszkanie i wziela lokatora. Rzeczywistos byla inna. To bylo
    zaplanowane.
    Caly czas miala tajemnice. Mnie trzymala na smyczy (zakochany bylem) a sama
    robila co chciala.
    Nie moglem wiedziec z kim rozmawia przez telefon. Kasowala wszystkie smsy.
    Ale to juz koniec. Straszy mnie, ze jezeli wysle pozew z jej winy to ona
    zalatwi mnie tym szpitalem (w rodzinie kuzyn jest radca prawnym).
    Chce to zalatwic szybko, za porozumieniem stron ale w pozwie opisac cala
    sytuacje.

    Podzrawiam wszystkich a szczegolnie tych co to przeczytali do konca.