  • Data: 2007-05-14 17:30:51
    Temat: Re: Rozwod
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam jeszcze pytanie.
    > Czy jak wysle pozew z jej winy moze mi jakos przeszkodzic?
    > Wiem, moze sie nie zgodzic na rozwod.
    > Chce to zalatwic w miare spokojnie i szybko.
    > Nie chce sam splacac dlugow powstalych przedewszystkim przez nia.
    > Jezeli zgodze sie na rozwod bez orzekania o winie to moze domagac sie
    > odemnie alimentow. Tego wolalbym uniknac.

    Alimenty to i tak pewnie będzie chciała. Baby to h...je. Ja zrobił bym tak:
    - napisał bym pozew o rozwód z jej winy
    - podczas posiedzenia sądu starał bym się to udowodnić
    - jeśli nie będzie się zgadzać, zaproponował bym jej rozwód bez orzekania o
    winie, ale niech się zobowiąże, że nie będzie chciała alimentów.
    NA pewno potrzebny Ci będzie jeszcze bystry adwokat, co oczywiście będzie
    kosztowało, ale chyba Twoje zdrowie jest ważniejsze. Baby to h...je.