  • Data: 2007-05-14 19:19:01
    Temat: Re: Rozwod
    Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maurycy" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No tak ale ona nie pracuje. I nie bardzo ma ochote.
    > Pracowala nie dawno przez tydzien i porzucila prace.
    > A ona chce udowodnic ze to przezemnie nie moze pracowac.
    > Patrz wyzej. Szpital. Twierdzi ze to przez to.

    Ja w kwestii formalnej - żaden sąd nie potraktuje poważnie zarzutu , że
    lekarze robili coś wbrew interesowi chorego. I nie ma tu większego znaczenia
    czy coś podpisywałeś i na coś się zgadzałeś. Chora wymagała hospitalizacji a
    wskazania do tego dawał doktor specjalista przyjmujący do szpitala. Ty
    jesteś laikiem i w dobrej wierze podpisywałeś zgodę na leczenie, które nota
    bene odniosło skutek jak widac - chora żyje , nie popełniła samobójstwa. To
    co twierdzi Twoja żona nie ma tu żadnego znaczenia.
    Jesli rzeczywiście nie może pracować z przyczyn zdrowotnych to dostanie
    rentę .

    Pozdrawiam
    regen