  • Data: 2016-07-06 15:21:04
    Temat: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/06/2016 08:30 PM, Wojciech Bancer wrote:

    > Złe myślenie. Te 500 zł zostanie zabrane z kieszeni innych obywateli.
    > Władzy na swoje cele nie braknie, ściągnie to innymi metodami.

    > Wskażesz jakieś historyczne rewolucje dokonywane przez "ludzie oszukują
    > na podatkach"?

    Grecja.

    Kompletnie rozłożyli kraj, tym sportem narodowym, i oszukiwaniem nie
    tylko na podatkach (ale skoro na podatkach można, to można też kantować
    pracodawcę, i ogólnie wszystkich wokół).

    Choć to bardziej efekt uboczny niż planowana rewolucja. I jak chyba
    każda rewolucja - teraz pożera swoje dzieci.

    Tomasz Chmielewski
    https://wpkg.org