    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Date: Mon, 4 Jul 2016 18:50:46 +0200
    <577a4bd3$0$12556$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <577a5c80$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <nle1kh$lpg$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>

    On 04.07.2016 18:27, Wojciech Bancer wrote:

    > A w których po prostu zmienili konstytucję "bo mogli"?

    No w którym? Jak mają konstytucyjną wiekszość to maja prawo - nasi nie
    mają. U nas aktualnie konstytucję się depcze. I ci sami co ją depczą
    wymagają szacunku do ich prawa ode mnie - takiego wała.

    > Albo w których konstytucja nie miała ograniczeń przeszkadzających władzy?
    > Jeny, przypadków nadużyć w różnych krajach było mnóstwo, ale ani nie śledzimy
    > tych krajów tak szczególnie, ani też te informacje nie wyciekają.

    Dziwnym trafem komisja wenecka przypięła się akurat do nas.

    > A "Watergate" Ci coś mówi?

    No mówi - i przypomniej kiedy to było i jak się dla urzędującego
    prezydenta skończyło?

    > Są kraje gdzie wodzowie mają większą megalomanię.

    Oczywiście - ale ograniczmy się do cywilizowanych "europejskich". Nawet
    "królowie" takiego pierdolca nie mają. Ja wiem, że w Afryce bywa gorzej,
    ale to żaden argument.

    > A znasz wszystkie brudy innych krajów, że jesteś w stanie stwierdzić,
    > że to nasz grajdołek jest najgorszy?

    Wiesz co - ty to jesteś homo sovieticus chyba. Piszesz, że w innych
    krajach podobnie - podaje ci, że chyba jednak nie, a ty swoje - a skąd
    wiesz - może jednak podobnie? No to jak podobnie, to napieraj
    przykładami, albo przestań głowę zawracać.

    > I jakie to są "cywilizowane kraje"? Arabia Saudyjska to jest cywilizowany
    > kraj, czy nie? A Rosja? A Węgry? A Stany Zjednoczone? Czy "cywilizowanym
    > krajem" nazwiemy teraz kraj, który pasuje do koncepcji? :)

    W naszym kręgu kulturowym, to cywilizowane to byłyby dwa ostatnie.

    > Ale czemu ja mam proponować?

    Tak myślałem.

    Shrek