  • Data: 2016-07-04 22:11:57
    Temat: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-07-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Dziwnym trafem komisja wenecka przypięła się akurat do nas.

    No bo na węgrzech niejaki Orban miał większość konstytucyjną.
    Rozumiem, że jakby PiS miał tych paru posłów więcej i robił
    co chcicał z konstytucją, to byś uznał, że "wsio ok"? :D

    > No mówi - i przypomniej kiedy to było i jak się dla urzędującego
    > prezydenta skończyło?

    No czekaj. Najpierw sugerowałeś, że TYLKO u nas jest źle.
    Zmieniasz argumentację jak Ci pasuje.

    > Oczywiście - ale ograniczmy się do cywilizowanych "europejskich". Nawet
    > "królowie" takiego pierdolca nie mają. Ja wiem, że w Afryce bywa gorzej,
    > ale to żaden argument.

    To ograniczmy się do cywilizowanych polskich, będzie prościej :)))

    > Wiesz co - ty to jesteś homo sovieticus chyba. Piszesz, że w innych
    > krajach podobnie - podaje ci, że chyba jednak nie,

    Ty NIC nie podajesz. Rzucasz ogólnikami od prawa do lewa i tyle.
    I w dodatku nie w temacie który zaczął dyskusję.

    Próbujesz usprawiedliwić czyjąś próbę wyłudzenia idąc coraz dalej
    w świat.

    > wiesz - może jednak podobnie? No to jak podobnie, to napieraj
    > przykładami, albo przestań głowę zawracać.

    Podałem jeden, watergate. I wystarczy.
    Ale oczywiście TOBIE nie pasuje. Żaden nie będzie Ci (tak po
    prawdzie) pasować.

    > W naszym kręgu kulturowym, to cywilizowane to byłyby dwa ostatnie.

    Jedyna różnica między Węgrami a nami jest taka, że tam jest tych paru posłów
    więcej i są bardziej finezyjni w tym co robią. Co do zasady/idei władza robi
    to samo co u nas.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com