  • Data: 2016-07-04 18:00:14
    Temat: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04.07.2016 16:35, Wojciech Bancer wrote:

    > Ale to jest tzw. pierdolenie o szopenie. Jak Ci się władza nie podoba,
    > to jej "szkodź" w sposób który jej szkodzi.

    Znaczy co mam zrobić? Jakiś przewrót?

    > Wmawianie że kantowanie

    > innych obywateli jest kantowaniem władzy to jest tylko taka fajna

    > argumentacja żeby się lepiej poczuć.

    Już ci pisałem - złodziejem są tu politycy, którzy najpierw zawłaszczyli
    sobie państwo, a teraz sięgają do kieszeni podatników, nie po to żeby
    finansować statutowe działania państwa, a prywatną propagandę. Ich się
    czepiaj, a nie okradanych. Masz jakiś syndrom sztokholmski.

    Shrek