  • Data: 2016-07-04 18:30:33
    Temat: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-07-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Już ci pisałem - złodziejem są tu politycy, którzy najpierw zawłaszczyli
    > sobie państwo, a teraz sięgają do kieszeni podatników, nie po to żeby
    > finansować statutowe działania państwa, a prywatną propagandę.

    Ale co ma jedno wspólnego z drugim (krytykowanie polityków do tematu
    wątku)? Rozumiem, ze dopóki "politycy kradną", to uważasz że też możesz?
    Jak pies sąsiada zesra Ci się na dywan, to masz moralne prawo zesrać
    się na dywan sąsiada?

    Krytykować polityków sobie możemy, nie zmienia to jednak ani kwalifikacji,
    ani kategorii czynu autora wątku. Ani w żaden sposób go nie usprawiedliwia.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com