    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Date: Mon, 4 Jul 2016 17:50:10 +0200
    <nlddno$7se$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <nldkf2$57k$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <nldlj2$iaj$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <nldoh2$mn1$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>

    On 04.07.2016 16:40, Wojciech Bancer wrote:

    > Nie. To się nazywa stereotypy.
    > I jest to tzw. trzeci rodzaj prawdy.

    Jasne - problem umów cywilnoprawnych zamiast odpowiadających stanowi
    faktycznemu umów o pracę sobie wydumałem?

    > A to są "wszyscy"? Wskażesz jaki procent statystyczny stanowią owe
    > podmioty w gospodarce?

    Zagraniczne? No to jazda:

    Tesco,
    Lidl,
    Carrefour

    No dobra - sprawdźmy inne dziedziny

    Transport,
    Arriva
    Mobiles

    Telekomunikacja

    Tu lepiej.

    Przemysł

    Tu różnie.

    Czyli nie taki mały wcale procent.

    Generalnie jak jest spółka akcyjna to ma przynieść zysk, jak z.o.o to
    najlepiej jakiś umiarkowany. I co - chcesz powiedzieć, że rzeczywistym
    celem spółk córki jest poniesienie straty? A przecież to normalna praktyka.

    Shrek