    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    <nlddno$7se$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <nldkf2$57k$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <nldlj2$iaj$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <nldoh2$mn1$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Mon, 4 Jul 2016 16:40:59 +0200

    On 2016-07-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Daj spokój. Przecież to nie jakaś wiedza tajemna - prawda?

    Nie. To się nazywa stereotypy.
    I jest to tzw. trzeci rodzaj prawdy.

    > A to twoje otoczenie to spółki akcyjne, czy spółka córka z.o.o (albo
    > wręcz kombinowana - komandytowa + z.o.o?

    A to są "wszyscy"? Wskażesz jaki procent statystyczny stanowią owe
    podmioty w gospodarce? Tak, kilka spółek tego typu też się znajdzie.
    Część robionych np. pod konkretne inwestycje, pod inwestorów itp.
    No i? Tak, zapewne są podmioty gospodarcze, które postępują nieucziwie,
    ale Ty byłeś łaskaw zasugerować że wszystkie tak postępują.

    > A nie bronię ci. Jak chcesz to możesz sobie wierzyć w co chcesz. Póki co
    > mamy wolność wyznania i poglądów.

    Nie tuptuś. :) TOBIE się nie podoba, że inni nazywają Cię gorszym sortem.
    A działa to na dokładnie tej samej zasadzie, na jakiej TY oceniasz
    podmioty gospodarcze.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com