  • Data: 2002-10-04 08:27:42
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę - ważne czy nie
    Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jak to nie - większość spraw w Sądzie Pracy kończy się chyba wyrokami na
    > rzecz pracowników ( są w postępowaniu ewidentnie faworyzowani )

    zdecydowanie są faworyzowani,sam to widzialem :)

    > A co do tej sprawy, to ja bym przyszedł. Jeśli wypowiedział nie tę umowę, co
    > trzeba, to jego zmartwienie. Zawsze troche kaski.

    Heh od razu sie mi przypomniała sprawa mojego kumpla.Pracodawca ktory go
    przejął chcial koniecznie sie go pozbyc i nie wiedzial jak,wiec sobie wymyslil
    ze powola sie na przyczyny ekonomiczne uzasadniające rozwiązanie umowy o
    prace,chociaz oczywiscie przedsiebiorca nie mial zadnych klopotow ekonomicznych
    i wiodło mu sie calkiem niezle.Kumpel poszedl do sądu i od razu na dzień dobry
    dostał jednomiesięczną odprawe bez żadnego zbędnego owijania w bawełne :)))