    Date: Wed, 11 Jun 2014 13:59:04 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwiazanie umowy o prace - kpina jakas!

    W dniu 08.06.2014 10:18, Mruk pisze:

    > to jakaś bzdura

    Bo?

    > Państwo powinno kontrolować armię, sądy i policję. Z grubsza się tu
    > kończy lista rzeczy do kontrolowania przez Państwo

    Właśnie dlatego lepiej jest jeżeli całe balance & control odbywa się na
    dole, obijając się o sąd (o który powinno dbać państwo).

    Po śmieciach widać co się dzieje jeżeli działalność "z dołów" przejdzie
    na górę.

    Dotąd było tak, że same firmy wywożące śmieci były zainteresowane tym
    żeby podkablować tego i tamtego że nie ma umowy o wywóz śmieci. Zaś
    klienci tych firm - żeby im wywozili.

    A po ostatnich genialnych zmianach - dostałem z GOAPu 2 pisemka w
    odstepie 2 dni. Jedno - że mam zaległości w płaceniu za śmieci (nie
    mam), w związku z tym komornik i w ogóle mi grozi, a drugie - że
    niepotrzebnie złożyłem deklaracje bo nie jestem właścielem
    nieruchomości. Śmieci są wywożone jak były, a dodatkowy urząd powstał.

    p. m.