  • Data: 2014-06-05 15:54:04
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy o prace - kpina jakas!
    Od: "T.V.M1M2M3NMM4" <s...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 05 Jun 2014 15:22:17 +0200, m napisał(a):

    > [...]
    >
    > Ale zaraz, wypowiedzenie dostałeś w końcu czy nie? Czy ten dokument
    > rozwiązujący umowę to właśnie wypowiedzenie czy jakiś inny dokument?
    >
    > Co do zasady, to wypowiedzenie jest pismem od nich do Ciebie, ty
    > kwitujesz odbiór.
    >
    > p. m.

    To bylo rozwiazanie umowy ale jak pisze - nie tych warunkow jakie mialem w
    umowie o prace. Nie pozwolono mi sie z nim zapoznac, nie wytlumaczono co
    oznaczaja poszczegolne paragrafy :-/
    Kazano przeczytac, podpisac (kadrowy w obecnosci 2 przelozonych) i oddac
    podpisane.

    Nie podpisalem, oddalem puste. Dostalem wtedy informacje o wypowiedzeniu
    ustnym, ale HALO - czego wypowiedzenie? Nadal nie wiedzialem jakich
    warunkow, jakiej umowy, na jakich warunkach czy wypowiedzenie od
    pracodawcy, czy rozwiazanie umowy za zgoda obydwu stron.
    Dzisiaj pytalem - to powtarzaja tylko ze podpisywac nie musze, wystarczy ze
    dostalem wypowiedzeniue ustne - ALE CZEGO WYPOWIEDZENIE tu jest problem :D
    Pisze zatem pismo by mi dali to na papierze i opisali dokladnie warunki,
    arykuly, paragrafy w nim zawarte.

    Poprzednie wygladalo m.w. tak:

    ============
    KTO

    Zaklad xxx wnosi o rozwiazanie umowy na podstawie Art. 30. Pkt 1, § 2 umowy
    o prace z Panem xxx xxx.

    Od niniejszego wypowiedzenie przysluguje Panu 7dni do sadu pracy itd itd

    Zero informacji - zero wyjasnien.
    dziwna sprawa - co?
    Ostatnimi siesiacami cigle cos takiego mi sie trafia :D
    Pracy nie zaluje, ale raczej sposobu w jaki mnie potraktowano.

    T.V.