  • Data: 2014-06-06 08:00:28
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy o prace - kpina jakas!
    Od: Mruk <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-05 18:31, fifak pisze:

    > hahaha złodziejski kapitalizm
    >

    > współczuję

    bo jeżeli to byłoby wypowiedzenie od pracownika to już nie byłby
    kapitalizm ?

    nie rozumiem niektórych. Pracodawca nie chce pracować z pracownikiem to
    po co się męczyć. Wypowiada umowę i szuka kolejnego - może lepszego a
    może gorszego. Ale takie prawo mają obie strony !!

    Pracownik też zawsze może zrezygnować jeżeli nie podobają warunki.

    A najbardziej bawią mnie posty typu "idź i rób dym", a to do PiP a to w
    inne miejsca. Dym, można robić jak ktoś jest zadymiarzem ale prace to
    bym szukał już bo nie liczyłbym, że z jakichkolwiek powodów sąd pracy
    przywróci mnie do pracy. A nawet gdyby tak było to nie będzie atmosfery
    do pracy