  • Data: 2007-07-16 22:06:47
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o prac
    Od: "andrew" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [Inne kodowania polskich liter]

    Witam
    Mam pytanie dot. rozwiązania umowy o pracę trwającej ponad 10 lat.
    Mianowicie, zostało złożone wypowiedzenie 3 miesięczne, którego trzeci
    miesiąc kończy się w lipcu.
    Teraz pracodawca twierdzi, że nieakceptuje wypowiedzenia i że nie puści
    pracownik w trakcie sezonu (na początki sierpnia) (pracownik fizyczny). I
    twierdzi, że ma do tego prawo. Czy jest tak w rzeczywistkości, że
    wypowiedzenie w pewnych okolicznościach można przesunąć / odrzucić?
    W końcu pracodawca miał aż 3 miesiące na znalezienie pracownika.

    Także chciałem się spytać, czy pracodawca może odmówić wykorzystania
    urlopu, który przysługuje od początku tego roku, przed odejściem pracownika
    z pracy. Albo wymusić zamianę urlopu na pieniądze (jeżeli pracownik tego nie
    chce).

    Byłbym wdzięczny za podanie odpowiednich paragrafów.

    Pozdrawiam
    Andrzej