  • Data: 2005-08-14 14:43:38
    Temat: Re: Rozwiazanie Umowy o prace
    Od: Akanid <a...@w...pl.bezspamu> szukaj wiadomości tego autora

    wektor napisał(a):
    > Możesz zwrócić się do pracodawcy z wnioskiem o rozwiązanie umowy o
    > pracę na mocy porozumienia stron z dniem ....
    > Inne rozwiązanie: złóż wniosek o 2 dni wolne (płatne) na poszukiwanie
    > pracy (to Ci przysługuje), a na pozostały czas do końca wypowiedzenia
    > poproś o udzielenie urlopu bezpłatnego (lub w odwrotnej kolejności).

    dzieki za propozycje. przemysle to. tylko czy pracodawca moze mi odmowic
    urlopu bezplatnego?

    > Pracodawca nie ma obowiązku podawania przyczyny wypowiedzenia przy
    > umowie na czas określony.

    wiem nie mam o to pretensji ale chyba jasne ze chce wiedziec dlaczego.

    > Intensywnie szukaj nowej pracy, a jako niedoświadczony pracownik w
    > nowej pracy pytaj starszych kolegów zamiast popełniać błędy.
    >
    > Pozdrawiam i życzę powodzenia w nowej pracy.

    jesli chodzi o pytanie kolegow... wiesz ze kolega, kolezanka, wredna
    baba jak cie nie polubi jak zapytasz moze celowo wprowadzic w blad jak
    jej akurat pasuje zeby np nie wyrobiona marza przez kierowniczke dzialu
    poszla na mnie nie na nia? moze tak byc i ja taki problem mialem. ani ja
    jej winy nie udowodnie ani ona mi a ze jest tam juz prawie 5 lat i
    dobrze z prezesem trzyma to prezes bral jej strone a nie moja.

    a teraz dalej. czy to prawda ze prezes musial doreczyc mi pismo
    osobiscvie a nie przez kadrowa? czy moze doreczyc mi takie pismo w
    sobote ktora dla mnie jest dniem pracujacym a dla reszty biura wolnym?
    bo slyszalem cos ze takie pisma moga byc doreczane tylko od pon do
    piatku. ksiegowa przyszla do pracy specjalnie po to zeby wreczyc mi to
    pismo. otrzymalem je 13nastego ale data wystawienia pisma to 11. Czy to
    zgodne z prawem? i wreszcie jakie konsekwencje moze wyciagnac w stosunku
    do mnie prezes gdybym go olal i przez okres wypowiedzenia nie bede juz
    przychodzil do pracy?

    umowa byla na czas okreslony do konca 2010r. byla wzmianka o 2 tyg
    wypowiedzeniu oraz podpisana umowa o odpowiedzialnosci za sprzet
    komputerowy na ktorym pracowalem.

    akanid