  • Data: 2005-08-13 18:39:10
    Temat: Re: Rozwiazanie Umowy o prace
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Akanid" <a...@w...pl.bezspamu> napisał w wiadomości
    news:ddl1u6$am5$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Pracowałem miesiac czasu. Pracodawca poprzez ksiegową dzis wreczyl
    mi
    > pismo rozwiazujace umowe o praca z zachowaniem okresu wypowiedzenia
    > czyli 2 tygodni. Umowa byla na czas okreslony. Mam pracowac do
    27mego.
    > Jak zalatwic sprawe zebym zgodnie z prawem uniknal przyjemnosci
    > chodzenia do takiej "pracy".

    Możesz zwrócić się do pracodawcy z wnioskiem o rozwiązanie umowy o
    pracę na mocy porozumienia stron z dniem .... (zaproponowanym przez
    Ciebie). Ale na zasiłek dla bezrobotnych (o ile spełniasz warunki)
    będziesz czekał 3 miesiące i zostanie przyznany tylko na 3 miesiące.
    Inne rozwiązanie: złóż wniosek o 2 dni wolne (płatne) na poszukiwanie
    pracy (to Ci przysługuje), a na pozostały czas do końca wypowiedzenia
    poproś o udzielenie urlopu bezpłatnego (lub w odwrotnej kolejności).

    przyczyn rozwiazania umowy nie znam gdyz
    > nie byly napisane na papierze.

    Pracodawca nie ma obowiązku podawania przyczyny wypowiedzenia przy
    umowie na czas określony.

    W poniedzialek mam isc znowu do pracy i
    > moze sie dowiem. Prawdopodobne jest to ze zwolnil mnie przez jedna
    > wredna babe ktorej nie przypadlem do gustu i robila mi ciagle kolo
    dupy.
    > W czasie zatrudnienia nie popelnilem zadnego ciezkiego naruszenia
    > obowiazkow. Jedyne co popelnialem to bledy ktore wynikaly z tego ze
    > jeszcze nie wiem wszystkiego. Wszytkie bledy mozna bylo bez
    wiekszego
    > problemu wykryc i poprawic i nie narazaly pracodawcy na jakies duze
    straty.

    > Bardzo prosze o wszelkie sugestie

    Intensywnie szukaj nowej pracy, a jako niedoświadczony pracownik w
    nowej pracy pytaj starszych kolegów zamiast popełniać błędy.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w nowej pracy.

    --
    wa