  • Data: 2002-03-12 17:39:32
    Temat: Re: Rozw????
    Od: s...@s...pl (Szamiran) szukaj wiadomości tego autora

    > szanse sa zawsze, co wiecej najpewniej rozwod dostaniesz musisz tylko
    > spelniac okreslone przeslanki to warunkujace: czyli rozpad pozycia w 3
    > sferach: psychicznej, fizycznej i ekonomicznej (komplikuje sie troche sprawa
    > przy dzieciach ale nie wiem czy to dotyczy Ciebie)

    Dzieci nie mam, wiec jest jeden plus... Mam nadzieje, ze to troche
    ulatwi sprawe.

    > jw. obdukcje nie sa niezbedne, wystarcza Twoje wyjasnienia i zeznania
    > swiadkow

    Jezeli bede chciala jako przyczyne rozwodu podac bicie przez meza, to
    wtedy bedzie to rozwod z orzeczeniem o winie, prawda? Jakie beda tego
    konsekwencje, jezeli sad uzna wine mojego meza? Tzn. jakie beda
    konsekwencje dla niego? Jakich swiadkow do tego potrzebuje? I co
    bedzie, jesli ich i moje zeznania nie wystarcza?
    W zasadzie wolałabym bez orzeczenia o winie. Ale wtedy chyba jedyna
    mozliwoscia jest porozumienie stron, a nie wiem, czy maz sie na to
    zgodzi. Szanse sa raczej male...

    > pozdrowienia i powodzenia
    > Rafal

    Dzieki. Chyba bede potrzebowac duzo szczescia...

    Pozdrawiam.

    Szamiran