  • Data: 2004-03-30 18:01:51
    Temat: Re: Różnorodność sądów
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Muran" <z...@z...bet> napisał w wiadomości
    news:406971f1@news.home.net.pl...

    > Przeciw Ustawie o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną.
    > Jedna i ta sama firma, w taki sam sposób (pocztą elektroniczną poprzez
    > Internet) przysłała niezamawianą informację handlową. Ani jeden, ani
    > drugi poszkodowany jej nie zamawiał, nie potwierdzał chęci otrzymania
    > itp.
    > Dla mnie sytuacja jest jasna i pytałem tylko czy może się zdarzyć, że
    > dla jednego sędziego (czy innego organu sprawidliwości) sprawa nadawać
    > się będzie do umorzenia. A jesli tak, to jakie są mechanizmy pokazania
> [...]

    Dyżurny Komisariatu, to akurat nie jest odpowiednia osoba do udzielania
    takich informacji. Najpewniej nie miał żadnej wiedzy na temat zamiarów
    sądu i powiedział Ci swoje zdanie. Ale faktycznie jest możliwe, ze jeden
    sąd wyda w podobnej sprawie zupełnie inny wyrok, niż drugi. Od tego
    istnieją środki odwoławcze.