    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozliczanie hotelu w delegacji...
    Date: Mon, 14 May 2012 10:59:10 +0200
    Sender: m...@n...agh.edu.pl

    Nixe <n...@n...pl> writes:

    > No raczej, bo skoro wydelegował jedną osobą, a wpisano dwie, to
    > dlaczego ma płacić za dwie?

    A dlaczego ma płacić _mniej niż za jedną_? :)

    > A do czego dążysz Michale? :)

    Zgodnie z tematem grupy, dążę do poznania uregulowań prawnych.

    Zupełnie odrębną sprawą jest tzw. sprawiedliwość społeczna, czyli np.
    to, czy na tym, że razem z delegowanym nocuje inna osoba, ma
    oszczędzać (w stosunku do wynajęcia osobnego pokoju przez instytucję
    dla delegowanego i osobnego dla 'towarzysza'):
    1. instytucja
    2. 'towarzysz'
    3. po części instytucja i 'towarzysz'?

    Ale jak mówię - tutaj interesuje mnie strona prawna.

    MJ