eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozklejajacy sie but - procedura postepowania czyli jak reklamowac :)Re: Rozklejajacy sie but - procedura postepowania czyli jak reklamowac :)
  • Data: 2007-01-13 01:05:42
    Temat: Re: Rozklejajacy sie but - procedura postepowania czyli jak reklamowac :)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 12.01.2007 Adam <a...@n...pl> napisał/a:
    > Dzisiaj dowiedzialem sie jak została rozpatrzona moja reklamacja.
    > Zadałem wymiany a zostały naprawione, dlaczego ? Bo wymiana jest
    > nieoplacalna dla sprzedawcy, ok jest przepis wiec w sumie chyba maja takie
    > prawo? Chociaz z drugiej strony, czytalem ze moje zadanie jest dla
    > sprzedawcy decydujace i nie moze sam z siebie naprawic butów gdy ja zadam
    > wymiany, jedynie moze powiedziec ze wymiana jest niemozliwa i ze dopuszcza

    Formalnie tak.

    > wymiane. Jeszcze nie wiem jak zostały naprawione, ale jesli spaskudzili to
    > ich nie odbiore w zamian zostawiajac odpowiednie pisemko...

    I co w nim będzie, bo prawnie, z pragmatycznego p. widzenia nic MZ nie
    osiągniesz wytykając sprzedawcy, że nie zaczekał na Twoją formalną
    decyzję. Towar będzie nadal niezgodny z umową, Ty będziesz miał tu
    identyczne roszczenie jak poprzednio, a sprzedawca może się ponownie
    powołać na nadmierność kosztów. Dopero jak taka sytuacja powtórzy się
    parokrotnie możesz MZ powoływać się na nadmierną uciążliwość i żądać
    bezwarunkowej wymiany lub odstąpienia od umowy.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1