eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozklejajacy sie but - procedura postepowania czyli jak reklamowac :)Re: Rozklejajacy sie but - procedura postepowania czyli jak reklamowac :)
  • Data: 2007-01-12 19:40:08
    Temat: Re: Rozklejajacy sie but - procedura postepowania czyli jak reklamowac :)
    Od: Adam <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 5 Jan 2007 14:44:29 +0100, Andrzej Wróblewski napisał(a):

    >> - reklamacji podlegaja wady fabryczne obuwia
    >
    > Masz odpowiedz. Zle sklejenie jest wada fabryczna obuwia. Wskazujac na to
    > reklamuj, powolujac sie na niezgodnosc towaru z umowa i zadaj wymiany na
    > nowy towar. W sklepie powinni Ci wymienic od reki, jesli bedziesz uprzejmy
    > (przynajmniej mi sie jeszcze nie zdarzylo, zeby po zakupie markowych butow
    > nie dostac wymiany na nowe gdy cos sie sypnelo - po to sie tyle placi).

    Dzisiaj dowiedzialem sie jak została rozpatrzona moja reklamacja.

    Zadałem wymiany a zostały naprawione, dlaczego ? Bo wymiana jest
    nieoplacalna dla sprzedawcy, ok jest przepis wiec w sumie chyba maja takie
    prawo? Chociaz z drugiej strony, czytalem ze moje zadanie jest dla
    sprzedawcy decydujace i nie moze sam z siebie naprawic butów gdy ja zadam
    wymiany, jedynie moze powiedziec ze wymiana jest niemozliwa i ze dopuszcza
    wymiane. Jeszcze nie wiem jak zostały naprawione, ale jesli spaskudzili to
    ich nie odbiore w zamian zostawiajac odpowiednie pisemko...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1