eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozbieżność cen w dużej sieci sklepów › Re: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
    References: <7...@n...onet.pl> <hhgcuc$1dc$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <3...@o...googlegroups.com>
    Message-ID: <s...@g...mierzwiak.com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    NNTP-Posting-Host: 82.143.145.17
    Date: 31 Dec 2009 08:49:39 +0100
    X-Trace: news.home.net.pl 1262245779 82.143.145.17 (31 Dec 2009 08:49:39 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 34
    X-Authenticated-User: zmie.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:622049
    [ ukryj nagłówki ]

    BK napisał(a):

    > Tak oczywiscie - obiektywna matematyka pokazuje, ze oplacenie kuriera
    > oraz koszty uprawnien konsumenckich [odstapienie od umowy zawartej na
    > odleglosc] sa zdecydowanie drozsze niz:
    > - zatrudnienie sprzedawcow [wynagrodzenia, zus ect.]
    > - wynajacie lokalu nadajacego sie do sprzedazy bezposredniej sprzetu
    > agd/rtv oraz ponoszenie kosztow utrzymania takiego lokalu [ochrona,
    > media ect.]
    > - wystawienie asortymentu na wystawe [czyli zakupienie dla siebie
    > kilku TV ect. ect. ktore pozniej mozna sprzedac jedynie pozniej
    > kosztow]

    Żartujesz? Przecież omawiamy *konkretną* sytuację w które sklep oferuje
    w prowadzonym pod swoją marką e-sklepie taki sam towar ale w niższej
    cenie.

    > Tak odkryles ameryke - pora powiedziec o tym wszystkim sprzedawcom,
    > ktorzy naiwnie mysla, ze kanal internetowy jest tanszy od sprzedazy
    > bezposredniej i w necie sprzet RTV/AGD jest tanszy nawet do 40% :)

    Zupełnie nie rozumiem sensu powyższego. Po za tym oferty w necie są
    tańsze o 40% - tyle, że takich ofert nie da się zrealizować bo okazuje
    się, że oferują je e-sklepy z szarej strefy. Popatrz na przykład na
    rynek podzespołów do PC, gdzie największe e-sklepy tej branży są
    jednym z kanałów sprzedaży a e-sklepy, które w 100% żyły z handlu przez
    Internet upadły bądź dogorywają. Jak myslisz dlaczego? Dlatego, że mieli
    niższe koszta i niższe ceny?

    j.

    --


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1