eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozbieżność cen w dużej sieci sklepów › Re: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!o28g2000yqh.googlegroups.com!not-for-mail
    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
    Date: Wed, 30 Dec 2009 23:37:53 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 38
    Message-ID: <3...@o...googlegroups.com>
    References: <7...@n...onet.pl> <hhgcuc$1dc$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    NNTP-Posting-Host: 87.206.27.151
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1262245073 11728 127.0.0.1 (31 Dec 2009 07:37:53 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Dec 2009 07:37:53 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: o28g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=87.206.27.151;
    posting-account=7DTsDAoAAAC1lvNiNV8hHAj-HnhX3qQC
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.6)
    Gecko/20091201 Firefox/3.5.6 (.NET CLR
    3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:622046
    [ ukryj nagłówki ]

    On 31 Gru, 06:48, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > Kazik napisał(a):
    >
    > > Moim zdaniem - calkowicie normalna. W koncu odpada im mnostwo kosztow
    > > przy sprzedazy przez Internet, wiec moga sobie pozwolic na promocyjna
    > > cene. Tak jest prawie wszedzie.
    >
    > Ale to jest bajka bo sprzedaz przez Internet obarczona jest kosztami
    > i większym ryzykiem dla sprzedawcy. Mam na myśli sprawy związane z
    > transportem oraz uprawnieniami konsumenta przy takiej sprzedaży. W
    > efekcie czego na niższą ceną mogą pozwolić sobie tylko te e-sklepy,
    > które powyższe mają w d... i co za tym idzie jeśli jakiś problem wystąpi
    > to konsument zostanie sam z problemem bo sprzedawca ręce od tego umyje.
    >
    > Opisany tu przypadek to ewidentnie marketing a nie sprzedaz ;)
    > Specjalnie wystawiaja nizsza cene w "sklepie" internetowym aby zwabic
    > klienta do sklepu gdzie okazuje sie, ze produkt jest drozszy. No ale
    > klient zawsze moze kupic "taniej" w sklepie internetowym ;P
    >
    > j.
    > --

    Tak oczywiscie - obiektywna matematyka pokazuje, ze oplacenie kuriera
    oraz koszty uprawnien konsumenckich [odstapienie od umowy zawartej na
    odleglosc] sa zdecydowanie drozsze niz:
    - zatrudnienie sprzedawcow [wynagrodzenia, zus ect.]
    - wynajacie lokalu nadajacego sie do sprzedazy bezposredniej sprzetu
    agd/rtv oraz ponoszenie kosztow utrzymania takiego lokalu [ochrona,
    media ect.]
    - wystawienie asortymentu na wystawe [czyli zakupienie dla siebie
    kilku TV ect. ect. ktore pozniej mozna sprzedac jedynie pozniej
    kosztow]

    Tak odkryles ameryke - pora powiedziec o tym wszystkim sprzedawcom,
    ktorzy naiwnie mysla, ze kanal internetowy jest tanszy od sprzedazy
    bezposredniej i w necie sprzet RTV/AGD jest tanszy nawet do 40% :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1