  • Data: 2013-08-31 20:09:43
    Temat: Re: Rowerzystka skasowana przez faceta z deską
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31.08.2013 19:48, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:kvstlv$gu4$1@node2.news.atman.pl...

    > I co to - wg Ciebie - zmieni?

    No bede jechal DDRem i jak zaczepie pieszego to bedzie jego wina.

    Znaczy, zamiast inikac kolizji bede pierdolil to, bo przeciez nie mam
    obowiazku ustepowac pieszemu, nawet przypadkowemu.

    To dzieki tej grupie ucze sie o obowiazkach i nie obowiazkach.

    I o tym, ze zamiast postepowac z zasada "nie szkodzic" to moge szkodzic
    ile wlezie, byle zalapac sie na cos "nie mialem obowiazku".

    zen.aspx