  • Data: 2007-07-07 15:36:35
    Temat: Re: Rowerzysta a prawo drogowe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail ...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A ja widzę. Za takie wymijanie prawą stroną na miejscu policji dałbym
    > najwyższy możliwy mandat.

    nawet jezeli nie ma do tego podstawy?

    > Z tego co poamiętam z kursu na pj to na drodze wymija się tylko z
    > lewej strony. Z prawej tylko wtedy gdy pojazd przed nami skeca w lewą
    > i sygnalizuje to.

    zdaje sie ze wyprzedza sie z lewej...

    > Jeżeli samochód nie może prawą stroną to dlaczego debil na rowerze
    > może?

    bo, w przeciwienstwie do auta, bez problemu sie tam zmiesci?

    > Tylko po to żeby za chwilę ci co stali w korku/ na światłach/ na
    > przejeździe psioczyli na tego yntelygenta na rowerze, że korkuje pół
    > drogi? Bo przecież jak on już z przodu będzie to tak będzie jechał
    > żeby go broń boże nikt nie wyprzedził.

    to moze jedz sobie ładnie 3km/h za rowerzysta do nastepnych swiateł? :)

    > Ci rowerzyści nie mają rozumu w tych łebkach bo im wytelepało czy jak?
    > Bardzo inteligentne jest wymijanie samochodów przed przejazdem
    > kolejowym na zakręcie w prawą stronę. No poprostu świetny widok
    > zwłaszcza jak ktoś jedzie obok ciężarówki która rusza bo akurat
    > przejazd otworzyli. Ale szanowne państwo rowerzyści uważają że te
    > debile z samochodów to im na złość robią.

    nie wiem co tu robi ten przejazd kolejowy, ale niech ci bedzie - jak
    przejazd otworza, to raczka sygnał i ładnie wjezdzamy na prawa strone - w
    czym problem?

    > Bardzo dobrze działa jak ktoś na rowerze mnie wyprzedza z prawej a mi
    > wtedy przyjdzie ochota na umycie szyb :)

    aha, to ty zwykły cham jestes... ale spoko - mam okulary!

    > Pozdrawiam inteligentnych inaczej na dwóch kółkach z prawej strony
    > auta

    pozdrawiam wszystkich kierowców i jednoczesnie rowerzystów - to zmienia
    troche optyke patrzenia na ruch kolowy.

    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton