  • Data: 2013-08-21 14:18:01
    Temat: Re: Rostowski na wylocie.
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Aug 2013 13:50:10 +0200, Daniel Pyra
    <d...@s...be.gazeta.pl> wrote:

    >A podliczyłeś koszty związane ze skutkami spożycia alkoholu?

    a spożycie się zmieniło? O ile mi wiadomo, to krajowa produkcja
    zyskała raczej kosztem przemycanego alkoholu.

    >Tak, to widać zwłaszcza w ZUS, który musi wypłacać świadczenia przy
    >zmniejszonych wpływach. To mniej taka sama radość, jak oszczędzanie na
    >funduszu remontowym. W sumie przez jakiś czas więcej zostaje w kieszeni.

    ale ZUS i tak nie gromadzi naszych składek, więc za ów remont w roku
    naszego przejścia na emeryturę i tak będizemy musieli zpłacić jeszcze
    raz.
    Jest raczej tak: co miesiąc tracimy czas na skomplikowane obliczenia i
    wpłacamy na fundusz remontowy naszej kamienicy, ale wpłaty są na
    bieżąco wydawane na remonty zupełnie innych kamienic (po potrąceniu
    kosztów tego transferu). Lokatorów ubywa, a kamienic przybywa.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski