  • Data: 2013-08-21 14:25:01
    Temat: Re: Rostowski na wylocie.
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" napisał w wiadomości grup
    com...

    > rozsądny pogląd IMHO.
    > Tylko pytanie: czy rząd, który zostanie "bez krzesła" w tej zabawie
    > zechce powiedzieć "instytucjom finansowym": "sorki, nie mamy kasy na
    > spłaty, do widzenia" czy raczej będzie podwyższał podatki, żeby jednak
    > spłacać aż do kompletnego zarżnięcia gospodarki i będziemy musieli
    > znaleźć kolejnego Wilczka?

    O polskim państwie piszemy? Raczej należy oczekiwać, iż będzie podwyższał
    podatki i do tego promował przeróżnego rodzaju "oszczędzania na emeryturę"
    poprzez tworzenie jakichś para-ulg podatkowych itp. rzeczy. Będzie próbował
    upychać w końcowej fazie te państwowe obligacje szarym ludziom na przeróżne
    sposoby. Kto się nabierze - wtopi - takie życie. :)

    Gospodarkę (w znaczeniu szarej strefy) wcale nie tak łatwo zarżnąć, a na
    pewno bardzo łatwo się odrodzi. Mnie się bardzo spodobało to, że czarną
    strefę mają zacząć w statystykach wliczać do PKB, żeby cyferki jakoś
    wyglądały jeszcze przez jakiś czas. Doprawdy, paradne.