  • Data: 2013-08-21 16:35:38
    Temat: Re: Rostowski na wylocie.
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Aug 2013 14:00:48 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >Mozesz wskazać w jaki sposób ominieto konstytucję?

    miałem na myśli tzw. "progi ostrożnościowe", ale chyba rzeczywiście
    się zapędziłem i na razie tego konstytucyjnego formalnie nie
    naruszono...

    Ale czy nie jest próbą obejścia zapisów konstytucji wliczanie do PKB
    "szarej strefy", "zysków" z przestępstw, czy prostytucji?
    http://wyborcza.pl/1,75248,14322328,Dochody_z_prosty
    tucji_i_handlu_narkotykami_beda_wliczane.html

    A może po prostu uchwalmy, że PKB należy pomnożyć przez 10 i
    konstutucyjny próg nadal będzie nas chronił przed nadmiernym
    zadłużeniem?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski