  • Data: 2011-02-02 20:40:30
    Temat: Re: Rondo Kaponiera w Poznaniu
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1102020145370.2232@quad>:

    > Mi się zgadza.
    > Znosi *tylko* znaki określające pierwszeństwo, czyli A-7.
    > Pozostaje "sprawa pasów", już tu przez kogoś poruszona: jak się
    > zapatrujesz na pomysł postawienia "wyżej" malunku nad znaczeniem
    > świateł?
    > (IMHO - nijak, i to wjeżdżający z prawej na zielonym ma pierwszeństwo)

    Połowicznie się zgadza -- nijak, druga połowa to [1]

    > Ale z opisu nie wynika, jak stoją :)
    > Przodem do wjeżdżających, przodem do jadących po rondzie...

    Jedno i drugie ;-) Ale skoro wewnątrz, to z dala od C-12 :O

    [...]
    > Mi się zgadza.
    > Brakuje mi Twojej wyraźnej wypowiedzi kto ma pierwszeństwo w omawianym
    > przypadku.

    [1] Nie mogę się wypowiedzieć -- patrz na pms (wątek zaczyna się od
    <http://42.pl/na/ii70jf$2j2$1@inews.gazeta.pl>), mogę jedynie powtórzyć:
    "Zatrzymał się, to niech stoi, aż będzie mógł wjechać bez zmuszania innego
    kierującego do zmiany kierunku lub pasa ruchu albo istotnej zmiany
    prędkości" ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]