  • Data: 2010-06-03 22:42:40
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-06-03 22:29, Użytkownik Jotte napisał:

    > Stajesz się nudny w swej głupocie.

    Ty byłeś nudny od początku do tego brakło ci argumentów ale
    nadrabiałeś głupotą i inwektywami.

    > Nawet durniem można być interesująco, atrakcyjnie, a ty co? Zwykły,
    > chodnikowy bałwan.

    Ważne że ty jesteś tym interesującym durniem, ja niestety ani
    interesujący ani bałwan. No ale ty tego nie potrafisz dostrzec.
    Brak rozumku zaślepił.

    > Postaraj się, napisz jakiś fajny tekst, nie usiłuj podpierać się biedaku
    > rzekomymi "innymi", sam miej odwagę być sobą.
    > Lubię czasem potresować małpę, ale tresować głupią małpę to już przesada.

    Fajny tekst pisze do fajnych ludzi, do takiego "chodnikowego
    bałwana" jak ty wystarczy powtórka z twojej chodnikowej twórczości.

    pozdrawiam