  • Data: 2010-06-03 23:01:54
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hu9ass$2ml$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > To że nie możesz
    Nie mogę. Takiego debila jakim ty jesteś nie umiem udawać.

    > Mylisz się
    Nie. Kretyna rozpoznaję bez pudła.

    > I tylko szkoda że twoja jest gdzie indziej.
    Ja tam nie żałuję.

    > Nie martw się, tak sobie poćwiczysz i coś wydumasz, małpo.
    Pamiętaj, debilu, że to wszystko przez parę lat będzie dostępne w archiwach.

    > Tobie brakuje, "prymitywku".

    Znów głupek nie dał rady...

    > Spojrzyj w lustro i zobaczysz.
    Wyprowadź się na spacer.
    Kagańca nie zapomnij.

    > Skoro tu ty przedstawiasz się jako kretyn, idiota czy inny
    > "prymitywek" to nie wmawiaj że ja to robię
    Przecież to robisz, półgłówku.
    Nikt z tobą nie gada, debilu, tylko ja ci z łaski i dla zabawy bluzgam.

    --
    Jotte