  • Data: 2010-06-03 22:38:17
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-06-03 22:39, Użytkownik Jotte napisał:

    > Nie mogę. Musiałbym być tak głupi jak ty.
    > Nie umiem tego nawet udawać.

    To że nie możesz to widać,to że zasłaniasz własną głupotę
    oskarżając o to innych tez widać. nie wiem na co jeszcze liczysz.

    > Powtarzasz się. Jak każdy dureń nie mający nic do powiedzenia.

    Mylisz się, jak każdy dureń któremu wydaje się że nim
    nie jest.

    > A skąd. Pociesznie to wygląda, jak sobie wyobrazić.
    > W każdym razie głowę masz tam gdzie trzeba.

    I tylko szkoda że twoja jest gdzie indziej.
    Ale to już twój problem.

    > Znowu małpa nic sama nie wydumała...

    Nie martw się, tak sobie poćwiczysz i coś wydumasz, małpo.

    > Konceptu ci brakuje, prymitywku.

    Tobie brakuje, "prymitywku".

    > Jeszcze nigdy nie widziałem idioty, który by przyznał, że jest idiotą.

    Spojrzyj w lustro i zobaczysz.

    > Jesteś w tym żenująco standardowy.
    > Przedstawiając się tu jako kompletny kretyn nie robisz niczego
    > nadzwyczajnego.
    > Działaj tak dalej skoro musisz.

    Skoro tu ty przedstawiasz się jako kretyn, idiota czy inny
    "prymitywek" to nie wmawiaj że ja to robię. No chyba że faktycznie
    jesteś do tego stopnia inteligentny inaczej że w to wierzysz.