  • Data: 2010-06-03 22:48:28
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-06-03 22:23, Użytkownik Jotte napisał:

    > Nie ludzie i nie dyskutują.

    Skąd wiesz że osoby z którymi rozmawia nie sa ludźmi ?
    Sprawdziłeś osobiście ?

    > Ja jestem bardzo wymagający w stosunku do dyskutantów i już się tego
    > nauczyli, więc byle kto nie podchodzi. Ty tego nie wiesz, dlatego jesteś
    > moją zabawką.

    Ty nie jesteś wymagający, ty nie potrafisz dyskutować ty potrafisz
    tylko wysuwać śmieszne żądania udowodnienia ci czegokolwiek i wypisywać
    inwektywy. Dowód tego w pierwszych naszych postach, kolejny w wymianie
    poglądów twoich i Joe.
    I teraz z braku rzeczowych argumentów napisz że jestem twoją zabawką
    lub wyskocz z inwektywami.